Junkosha کابل های سری MWX7 را برای مقابله با رادارهای آرایه فازی بزرگ مقیاس mmWave نسل بعدی معرفی کرد.

کابل های سری MWX7

Junkosha رویداد برتر مایکروویو((RF))، هفته مایکروویو اروپایی (EuMW) را برای راه‌اندازی کابل‌های فاز بسته‌شده با نواری جدید و دامنه پایدار سری MWX7 خود انتخاب کرده است. سری MWX7 با ترکیب کمترین انحراف فاز و دامنه و بهترین نوع خطی بودن نسبت به دما و خمش، برای مقابله با نسل بعدی رادارهای آرایه فازی در مقیاس بزرگ mmWave توسعه یافته است.

دکتر شهریار شهرامیان، سرپرست گروه آزمایشگاه‌های نوکیا بل (مدیر)، توضیح داد: «سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم نسل بعدی همچنان مرز فرکانس حامل بالاتر و داده‌ها را پیش می‌برند. فرکانس هایی با شبکه های 5G، ما شاهد معرفی رادارهای آرایه فازی در مقیاس بزرگ mmWave و همچنین سیستم های MIMO بودیم که به برخی از دقیق ترین پایداری فاز/دامنه تا به امروز نیاز دارند. هر دو مشخصه و استقرار این سیستم ها برای همگام سازی و به حداقل رساندن رانش در طول زمان به اتصالات RF متکی هستند.

در پاسخ به این الزامات، سری کابل‌های جدید MWX7 فاز بسته‌شده با نوار ePTFE جدید Junkosha پایداری فاز و دامنه عالی در برابر نوسانات دما را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آنها کاهش فاز و رانش دامنه را به دلیل نوسانات مکانیکی ارائه می دهند. در کنار این ویژگی‌ها، فناوری بسته‌بندی نوار دی‌الکتریک ePTFE ساخت داخل Junkosha، عملکرد ثابتی را هم در کیفیت درون و هم کیفیت درون دسته‌ای نوید می‌دهد. در نتیجه، Junkosha برخی از بهترین پایداری فاز و دامنه صنعت را در کابل های RF سری MWX7 خود ارائه می دهد.

ماسارو اوموتو، مدیر محصول Junkosha، افزود: «با این سری جدید کابل‌ها، ما به نیازهای حیاتی پایداری فاز و دامنه در برابر نوسانات دما که برای رادارهای آرایه فازی مورد استفاده در بخش دفاعی حیاتی است، پاسخ می‌دهیم. دماهای شدید باید به گونه‌ای مدیریت شوند که در زمان پاسخ به تشخیص تهدید، که پیامدهای آن بسیار زیاد است، تاخیری وجود نداشته باشد. به طور کلی، کابل سری MWX7 با نوار ePTFE به ما در سیستم رادار کمک می کند تا در شرایط بحرانی پاسخ های آنی داشته باشد.

منبع: MicrowaveJournal
شناسه: 10557

عناوین مرتبط