تازه ترین های الکترونیک

Qorvo_Amplifier MMICs

در حال حاضر شرکت تجاری Qorvo پاور آمپلی فایرهایی با قابلیت دوباند(S- و X-Band) که از نوع GaN با قابلیت پیکربندی مجدد الکترونیکی (PA) را تولید می کند. که این مدل تقویت کننده ها انقلابی در تغییر معماری رادارها برای سیستم دفاعی ، آب و هوا و هواپیماهای تجاری ایجاد می کنند.

QPA0007 و QPA0004 اولین PA های تجاری موجود GaN هستند که می توانند به سرعت برای عملکرد بین باندهای S و X پیکربندی شوند. این امکان ؛ استفاده از یک پلت فرم راداری در برنامه های مختلف را فراهم می کند و قابلیت های دقیق برد بلند و برد کوتاه را ارائه می دهد. این امر نیاز به سیستم های مستقل را از بین می برد ، در اندازه ، وزن ، قدرت و هزینه صرفه جویی می شود.

در حال حاضر طراحان می توانند BOM و ردپا را تا 50 درصد کاهش دهند و در عین حال عملکرد کلی را بهبود بخشند. QPA0007 و QPA0004 در بسته بندی فناوری نصب سطح (SMT) در دسترس هستند و در مقایسه با راه حل های سنتی دو بانده سوئیچ شده ، قدرت اشباع بالاتری را ارائه می دهند.

اریک هیگهام ، مدیر برنامه های کاربردی نیمه هادی پیشرفته/خدمات سیستم های دفاعی پیشرفته در Strategy Analytics ، می گوید: "صنایع دفاعی در حال پیشرفت به سمت استراتژی" بیشتر با کمتر "هستند و این بر عملکرد و انعطاف پذیری سیستم برتر است. قابلیت ها و مزایای عملکرد فناوری GaN آن را در همه کاربردهای دفاعی ، به ویژه رادار ، جذاب می کند. میراث طولانی و رهبری Qorvo در فناوری GaN و برنامه های دفاعی به آنها امکان می دهد محصولات جدیدی مانند این را ایجاد کنند که از راه حل های راداری دو بانده نوظهور پشتیبانی کرده و آنها را قادر می سازد. "

راجر هال ، مدیر کل سیستم های عملکرد بالا Qorvo ، می گوید: "مشتریان دفاعی و تجاری روی راه حل های GaN کلاس جهانی Qorvo حساب می کنند و QPA0007 و QPA0004 گواهی بر اشتیاق تیم مهندسی ما برای نوآوری است. اطلاعیه امروز نقطه عطف دیگری را برای صنعت Qorvo نشان می دهد ، اولین GaN PA های تجاری موجود و قابل تنظیم مجدد که از رادار S-band و باند X پشتیبانی می کنند. این خانواده جدید از محصولات ، طراحی نسل بعدی رادار را ساده می کند. "

QPA0007 و QPA0004 در حال نمونه گیری از مشتریان واجد شرایط هستند. این دستگاه های GaN برای قابلیت تولید بهینه شده اند و در بسته های کوچک 7 * 6 میلی متر و 7 * 4 میلی متر QFN ، SMT ارائه می شوند.

منبع: MicrowaveJournal
شناسه: 7413

عناوین مرتبط